Obecní úřad
Adresa
Obecní úřad Sulkovec
Sulkovec 50
592 65 Rovečné
IČO 00489476
Uřední hodiny
pondělí: 17–18 hod.
Telefon
+420 724 310 564 – starosta Ing. Petr Tomášek
+420 566 574 107 – obecní úřad
ID datové schránky
xkgaxvx
Bankovní spojení
9920751 / 0100
Povinně zveřejňované informace
1. Název
Obec Sulkovec
2. Důvod a způsob založení
Zákon 128/2000 Sb., o obcích
3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
4.1 Poštovní adresa - Sídlo
Obecní úřad Sulkovec
Sulkovec 50
592 65 Rovečné
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Sulkovec
Sulkovec 50
592 65 Rovečné
4.3 Úřední hodiny
pátek: 17–18 hod.
4.4 Telefonní čísla
724 310 564 (mobilní - starosta)
566 574 107 (stolní)
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Obecní úřad Sulkovec
Sulkovec 50
592 65 Rovečné
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
xkgaxvx
5. Případné platby lze poukázat
9920751/0100
6. Identifikační číslo (IČO)
00489476
7. Plátce daně z přidané hodnoty – Daňové identifikační číslo (DIČ)
obec není plátcem DPH
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
- Hlavním regulačním dokumentem je Územní plán obce
- Vyhlášky a nařízení
- Zápisy z jednání ZO
- Jednací řád
8.2 Rozpočet
Rozpočet obce - na úřední desce
Závěrečný účet obce - na úřední desce
Kontrola hospodaření obce - na úřední desce
Inventarizace majetku obce
8.3 Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
9. Žádat o informace lze:
- osobně na Obecní úřad Sulkovec Sulkovec 50 592 65 Rovečné
- telefonicky 566 574 107
není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně - písemnou žádost můžete doručit:
- elektronicky (e-mailem) obec@sulkovec.cz
- elektronickou podatelnou
- poštou Obecní úřad Sulkovec Sulkovec 50 592 65 Rovečné
- faxem 566 574 107
-
datovou schránkou
10. Příjem žádostí a dalších podání
10.1 místo a způsob podání a podnětů
- osobně na Obecní úřad Sulkovec Sulkovec 50 592 65 Rovečné
- telefonicky na čísle 566 574 107
- elektronicky (e-mailem) na adresu obec@sulkovec.cz
- elektronickou podatelnou
- poštou na adresu Obecní úřad Sulkovec Sulkovec 50 592 65 Rovečné
- faxem na číslo 566 574 107
-
datovou schránkou -
10.2 Opravné prostředky
Opravné prostředky proti rozhodnutí vydaným obecním úřadem se podávají ve lhůtách a způsobem stanovených zvláštními předpisy. Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.
Většinou lze opravný prostředek podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí, pokud není v rozhodnutí nebo právním předpisem stanoveno jinak.
Co když orgán žádosti nevyhoví
Odvolání
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení. Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti. O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
Stížnost
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6, kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3, uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.
10.3 Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Návody pro řešení běžných životních situací, např. přihlášení k trvalému pobytu, ověření shody opisu nebo kopie s listinou, ověření pravosti podpisu a mnoho dalších včetně potřebných formulářů nebo jejich vzorů naleznete zde http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx.
Další důležité informace získáte zde: http://www.portal.gov.cz.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž obec Petrovice jedná a rozhoduje. Tyto předpisy jsou k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu
- ústavní zák. č. 1/1993 Sb., Ústava České republikExterní odkaz
- usnesení č. 2/1993 Sb., jímž se stala Listina základních práv a svobod součástí ústavního pořádku České republikExterní odkaz
- zák. č. 128/2000 Sb. o obcíchExterní odkaz
- zák. č. 500/2004 Sb. o správním řízeníExterní odkaz
- zák. č. 301/2000 Sb. o matrikáchExterní odkaz
- vyhl. č. 207/2001 Sb. k provedení zákona o matrikáchExterní odkaz
- zák. č. 326/2000 Sb. o způsobu označování ulic a ostatních veřejných prostranstvíExterní odkaz
- zák. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacíchExterní odkaz
- zák. č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech zák. č. 133/1985 Sb. o požární ochraněExterní odkaz
- zák. č. 561/2004 Sb. - školský zákonExterní odkaz
- zák. č. 565/1990 Sb. o místních poplatcíchExterní odkaz
- zák. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlechExterní odkaz
- zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikáníExterní odkaz
- zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictvíExterní odkaz
- zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajinyExterní odkaz
- zák. č. 143/1992 Sb. o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánechExterní odkaz
- zák. č. 37/2003 Sb. o odměnách za výkon funkce členům zastupitelstevExterní odkaz
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajůExterní odkaz
- zák. č. 338/1992 Sb. o dani z nemovitostíExterní odkaz
- zák. č. 634/2004 Sb. o správních poplatcíchExterní odkaz
- zák. č. 21/2006 Sb. o ověřováníExterní odkaz
- zák. č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkáchExterní odkaz
- vyhl. č. 231/1996 Sb., kterou se stanoví paušální částka nákladů řízení o přestupcíchExterní odkaz
- zák. č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných skutečnostíExterní odkaz
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajůExterní odkaz
- zák. č. 185/2001 Sb. o odpadechExterní odkaz
- zák. 513/1991 Sb. – Obchodní zákoníkExterní odkaz
- zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacímExterní odkaz
- vyhl. č. 442/2006 Sb. prováděcí vyhláška k zákonu o svobodném přístupu k informacím, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektuExterní odkaz
- vl. nař. č. 364/1999 Sb. o součinnosti orgánů státní správy s obcemiExterní odkaz
- zák. č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správyExterní odkaz
- zák. č. 227/2000 Sb. o elektronickém podpisuExterní odkaz
- zák. č. 194/2009 Sb,.o datových schránkáchExterní odkaz
11.2 Vydané právní předpisy
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:
Úkon |
Množství |
Cena |
Tisk nebo kopírování černobíle |
- 1 strana formátu A4 |
1,- Kč |
- 1 strana formátu A3 |
2,- Kč |
|
Tisk barevně |
- 1 strana formátu A4 |
20,- Kč |
Kopírování na datové nosiče |
- 1 ks nenahrané diskety |
10,- Kč |
- 1 ks kopírování diskety |
20,- Kč |
|
- 1 ks nenahraného CD |
20,- Kč |
|
- 1 ks kopírování CD |
40,- Kč |
|
Kopírování a úkony na vlastní disketě (CD) žadatele je nepřípustné |
||
Poštovné + balné |
- dle druhu zásilky a dle platných ceníků |
|
Telefonní a faxové poplatky |
- dle sazeb operátorů |
|
Mzda (činnost při zpracování informace) |
50,- /hod. |
Vzniknou-li při poskytování informací další nutné výdaje, např. zpoplatnění dalšími subjekty, specifické služby, apod., budou tyto výdaje zahrnuty do vyúčtování celkové úhrady.
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
13. Licenční smlouvy
13.1. Vzory licenčních smluv
Nejsou uzavřeny licenční smlouvy.
14.3. výhradní licence
Dosud nebyly žádné poskytnuty.
14. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
Další povinně zveřejňované informace
A) Informace o zpracování osobních údajů
Informace dle § 18 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů Obecní úřad Petrovice provádí následující zpracování osobních údajů, které mu ukládá zvláštní zákon:
- Evidenci obyvatel s údaji o jménech, příjmeních, bydlišti, rodných číslech, osobním stavu, číslech občanských průkazů.
- Adresní a identifikační údaje žadatele o ověření podpisu, nebo listiny.
- Evidenci nájemníků bytových, nebytových prostor a pozemků
- Evidenci daní a poplatků
- Agendu k zajištění voleb (vydávání voličských průkazů, evidenci členů volebních komisí, seznam voličů)
- Agendu k poskytování informací občanům na základě zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
- Personální a mzdovou agendu
- Evidenci čtenářů obecní knihovny
Kontakt na pověřence GDPR
B) Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů
- Živnostenský rejstřík-
- Rejstříky pracoviště CZECH POINT
C) Informace o obecním informačním systému
Informační systém Obecního úřadu je vybudován na platformě operačního systému MS Windows. Uživatelské stanice jsou vybaveny operačním systémem MS Windows XP a kancelářským systémem MS Office.